Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

emslem emslem emslem emslem

Hopp. Nu sitter jag här och har lust att skriva en jävla massa..bara det att jag inte har en aning om vad jag vill skriva om. =/ verkligen jättestort problem också men.. a. haha.
Har lyssnat sönder en massa musik idag så då blir jag sån..rastlös fast på ett sitta-still-och-skriva sätt.. öh.

Just nu lyssnar jag på G1C, jävligt bra, och tjejen har så snygg frisyr att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. hm, jag vill också ha sånt hår för mitt hår är tråk.

Btw, en person jag känner är jätte trögfattad. Personen håller på och säger saker.. Så säger jag , nej! säg inte sånt. men ändå fortsätter personen att säga sånna saker. Då blir jag irriterad. Så nu är jag irriterad och funderar seriöst på att börja undvika personen i fråga. Jahopp. aja.

Jag har glömt att säga att jag har fått ett nytt smeknamn! :

s0v-emma  by; Sebastian Baotic
Hahaha, Det kommer från rätt person..

A iaf så nu har jag några stycken..
Em, stan-emma, sov-emma, em-slem, emmis, (haha typ, endast min far och gåsen som säger emmis, och eneroz.. just de ja)

Aja, bara att välja ett ;) haha, vanligast är dock Em och em-slem. SÅ ATT ALLA VET , typ..skit samma. Yup kanske skriver mer.. sen..imon..i veckan..eller.....så gör jag det inte.. ni som läser..who ever you are.. kan ju säga till om ni vill att jag ska skriva mer.
punkt och pöss

image134


Kommentarer
Postat av: th

Jag vill att du skriver;) de är kuuul att läsa.. Vi måste prata om de du skrev om att du är ireterad.. vi hörs;) puss

2008-01-13 @ 18:54:43
Postat av: em

skönt att höra:) haha, jo vi har ju änna gjort de nu:p pöss

2008-01-13 @ 19:29:44
Postat av: Honey

Kärt barn har många namn..

2008-01-17 @ 00:14:35
URL: http://imfuzzy.blogg.se
Postat av: em

haha typ

2008-01-17 @ 01:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0