Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

dans dans dans <3

image135



Imon e det dans;D fan vad kul! har längtat nästan två månader.

Haha, denna helgen har jag inte sovit en enda natt hemma, Igår åkte jag till hanna, var där typ 23 nån gång.. så kollade vi på one tree hill, läste hannas gamla konversationer på msn från högstadiet. haha, hanna var en riktig player på den tiden..fast , de e hon ju fortfarande ;) haha!

Sen vid 3 elr nåt gick vi och la oss.. kollade på lite felklipp från oth 4an, och från vänner.. askul:p
Så skulle jag upp vid 9 egentligen för att ta halv 11 bussen. Mamma kom nämligen hem från Thailand så jag skulle med och möta upp henne på landvetter.. men ah, så klart så försov jag mig. haha , typiskt mig. Men sen när jag kom hem så var mamma hemma hos oss. Så fick jag prova en massa grejer hon hade köpt. elr en massa vet jag inte  , haha.. iaf fick jag två linnen och underkläder. plus att mamma hade köpt med sig en stor pomelo som jag typ käkade upp direkt, haha. Det smakar typ som en blandning mellan apelsin och grape.. fast goare.

ÅÅÅH vad jag längtar till sommaren! Till huset, å shoppa i Thailand :D:D ska bli så ballt!
Måste spara pengar bara..sämst, sen måste jag skaffa jobb med.. ännu mer sämst.. haha. Well well,

Iaf, idag har jag varit fotogalen. och redigeragalen..öh. haha. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jim

Du skéiver alridg nått här! skärp dig nu :D

2008-02-08 @ 16:54:08
Postat av: em

haha jag vet, men fan.. inga andra jag känner som bloggar, bloggar längre,så då orkar fan inte jag heller:D

2008-02-11 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0