Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Wake Up (Make A Move)

Jupp, drunkna inte idag..vakna faktist inte heller. haha skitbra... sa jag inte det eller? Om jag lyckas somna vid 5 så kommer jag aldrig komma upp.. mhm!

Kommer ihåg att jag fick panik nån gång i morse när jag egentligen skulle gått upp, när jag trodde larmet på mobilen ringde, så jag gjorde allt för att stänga av det.. typ bankade på den å klickade och hade mig.. haha tills jag kom på att det var hemtelefonen som larmet gick på..ca 5 meter bort. Är man trött då eller?

3 larm hjälper alltså inte längre för att få upp mig på morgonen.. asbra.

Kollar på Twilight för 6e gången btw. haha.
Joo, var ju på sån handledar utbildning idag med.. fy fan vad segt de var ett tag. fast helt okej ändå, han som pratade var rolig. Gjorde syntest med..det är bevisat. Jag ÄR halvblind på vänster öga..haha, ser faktist dåligt på höger också.. det trodde jag inte , har alltid haft 1.0 på det , men nu hade jag 0,7.. och 0,5 då på vänster...haha skippade ena raden jag skulle läsa för att den var för svår:P Men jag slipper köra bil med glasögon eller linser faktist:) låg över gränsen som tur var! yeey

Är så jävla trött nu med.. så aa gonatt.

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0