Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Rebirthing

Gick inte så jävla bra med h&m sakerna... dem tog slut på hemsidan IGEN nästan direkt efter att jag hade skrivit om dem. Helvete!! blev sjukt förbannad, och nästa refill på lagret är nästa måndag,, mmhm 2 dagar innan jul, lär ju komma lagom till nyår då.
Så nu letar jag vidare efter ankelboots och jag har faktist hittat ett par snygga. kostar dock 699 spänn och då är inte frakten inräknad:/ får väl be om att halva ska vara i julklapp och sen betala resten själv..tråkigt.

skolan idag var faktist rätt kul. Mitt nya namn är tydligen Peyton Sawyer och jag vet knappt varför:p haha. Sen skrattade vi sjukt mycket idag också så det var nice.

Sen efter skolan åkte jag med pappa till ikea. Kollade på soffa och tvbord och sånt. Hittade faktist riktigt snygga saker. Men har inte köpt nåt än.. Köpte däremot påslakan och örngott i massor. Och julklapp till anna och petrus:)

Ska väl gå och lägga mig snart med tror jag.
yeye, gonatt
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0