Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

1,2,3,4

ååååh så jävla bra slut på veckan.
Hade religionsprov i onsdags..hade inte pluggat och ändå kunde lite :p Sen hade jag matteprov i torsdags, gick SKITBRA, aldrig gått så bra på ett matteprov och jag hade knappt pluggat.. bara kollat igenom kapitlet en gång.
Gjorde en uppsats i engelskan natten innan dessutom.

Sen senare på torsdagen beställde jag alla julklappar som jag ska ge bort:D är äntligen klar, och har hittat nåt till alla. Har köpt en gran nu med, så aa haha har gått jävligt bra.
Det enda minuset är att jag fortfarande inte har hittat den sista julklappen till mig:/  ingen idé att få det sista i pengar för då kommer jag bara slösa det på inget viktigt. Måste hitta nåt.. Ska nog till stan med Anna imon så kan ju kolla då.

Aja kollar på life of Ryan nu så ska dra.. haha är kär i honom ända sedan jag drömde om honom:D
tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0