Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sleep Tight

klockan är halv fem och jag kan inte sova..lalala fan vad skoj.
har verkligen försökt, not working!

Så då kan jag lika gärna skriva nåt typ..
Har beställt julklappar till mig själv idag haha:p
Än så länge har det blivit 2 böcker och en klänning..den jag la upp en bild på för några dagar sen. Längtar som fan!!

Var i Allum idag med , med Th och kollade runt lite. Hittade nada, så jag köpte godis haha:D Shocking!

Imon ska klassen till Valhalla och simma...urk, hade gärna skippat. Man är inte så jävla sugen på att visa sig bikini på vintern asså..plus att jag är världssämst på att simma. Jag KAN simma asså, haha men pallar inte simma långt..lär vi ju få göra, och hämta den där dockan..Jag klarade det inte i nian och lär inte klara det nu heller:p jag är positiv, känns bra;) kul dessutom att inte ha sovit nåt innan man drar och simmar..ofta jag kommer orka nånting. JAG HATAR MIN DYGNSRYTM. Vet ärligt talat inte ens hur det blev såhär. Har inte gått och lagt mig såå himla sent innan och inte sovit länge på dan. Ändå blir jag inte trött förrän klockan är 7 på morgonen. fy fan. nåt fel på mig. haha. Gött med lov sen också så dygnsrytmen kan bli ännu mer fucked up :) jippie!

Jahopp, vad fan gör jag nu då, har sagt det jag ville få sagt.. blev jag tröttare? - Nej..
Sämst av allt är att om jag av nån konstig anledning faktist skulle lyckas somna nu . så hade det inte hjälpt direkt.. det blir bara svårare för mig att komma upp sen isf. great..känns som en kul natt/dag..

JO! sen efter skolan..längsta dagen på hela veckan med of course.. då ska jag iaf till Kungälv och gå handledarkursen. KUL, inte sova, simma, skola till halv 4, och 3 timmars sitta stilla.
Jag vet fy fan vad jag klagar men det känns inte jättekul...

aja. gomorron typ. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0