Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Our Time Now

yeeees klar med julklapparna till mig själv:D haha låter säkert stört , men dem är ju inte från mig till mig själv , utan från min pappa:p En av grejerna har han dessutom varit och hämtat eftersom allt är beställt från internet:)

Klänningen från Chicy, ligger i min hall inplastad och jag vill inte öppna:p
2 böcker, 1a och 2a från Twilight serien, haha, fast,? eh aa!
Ett par lila skor från h&m :):) fanns äntligen i min storlek! Har varit slut i en evighet!
Ett par svarta ankelboots från h&m, som jag forfarande är osäker på.. :/ men ska beställa dem och testa dem och se vad jag tycker:D

Så det är det jag kommer få av pappa:) love it.

Måste beställa julklapparna som jag ska ge bort också. Har redan hittat det mesta. Tar dessutom bara 2 dagar innan dem levereras så det är rätt lugnt:)

Yeey jag längtar till jul nu:D

Haha idag har jag och samy crushat sönder på Chase.. så jävla snygg!!! fy fan asså:D eyecandy! haha
Och Samantha,, så du vet vem jag menar..
DETTA ÄR RIKTIGA CHASE:
haha:D
gg

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0