Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

No Sleep

Ursh är så sjukt trött. Sov typ 3 timmar i natt...kunde verkligen inte sova. Fick ladda ner gossip girl och kolla på det, sen trodde jag att jag var tröttare men jag bara låg helt klarvaken. Så då började jag läsa istället och läste i typ 40 minuter. Kände mig jättetrött och försökte sova sen. Låg och vred mig i typ en halvtimme iaf.. kunde verkligen inte somna. Vet inte vad det var med mig:s

Höll på att somna i skolan. Sov hela vägen hem. aa trött som fan. Skulle egentligen räknat matte idag också men jag orkar verkligen inte. Aja ska sluta gnälla.
Ska sova snart.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. dåå ska jag inte vara lucia tror jag. men jag vet inte hur det blir den 13. vet att vi har massa ålderdomshem haha:D

2008-12-06 @ 09:44:01
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0