Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Never Think

Jag vet att jag tjatar, men fy fan. Har kollat på twilight en gång om dagen sen i fredags. Det går inte annars..stört som fan!
Kan inte fatta att jag ens tvivlade på filmen från  början, just för att den skulle handla om vampyrer.. men liksom efter att ha sett den så fattar man att det är inte det filmen går ut på. Liksom själva grejen med Edward och Bella.. det är ju det det hela handlar om.. aja..shit,

Kollade på nya gossip girl nyss med. Kunde inte sluta se Edward i Chuck. sjukt lika och det gjorde hela avsnittet stört! Kändes som det var Edward, bara att han var så sjukt elak. haha skumt som fan.. yeye enough.

dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0