Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hysteria

hopp gjort om lite snabb nu på bloggen.. kändes lite väl höstigt när det är freakin winter ute...

Aja blått..funkar la. Är bara allmänt rastlös egentligen, precis städat mitt rum kl halv 4 på natten liksom:S vad hände där? Och innan det satt jag och målade i typ 1.5 timme. Inte med pennor heller utan med nagellack och flytande eyeliner.. Gjorde en ros bla. som jag faktist tyckte blev jävligt ball:) hängde upp den på väggen, haha. passar bra mot den mörka.

annars sitter jag och lyssnar på musik..skillet och muse, muse och skillet..over and over.. underbart. 
 Vill typ inte somna för jag vet att imon måste jag plugga typ hela dagen
:( Samantha som ville att vi skulle vara hos mig också.. kommer aldrig funka eftersom jag har både matteprov som jag inte har pluggat inför, och svenska NP, som jag inte heller har börjat på och det är liksom ett tal...så man borde vara förberedd. haha. bra jobbat liksom.

känns som att inget har blivit som det var tänkt denna veckan.. men aa man ska inte haka upp sig på det antar jag. Think happy thoughts! mm vesst.

nu orkar jag faktist inte mer.. ska lyssna lite mer musik, sen förhoppningsvis somna så dygnsrytmen blir bättre.. mitt första prov på måndag börjar 8....fy fan var kul:s längesen jag gick upp så tidigt. ursh.

well well. night

uu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0