Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Torsdag

Igår var jag hos philip:) det var mysigt..allt e annorlunda nu tack och lov.  I morse glömde jag massa grejer hos honom, kom inte ens in i mitt skåp. Skit också. Mina örhängen , mina jeans, min tröja, min nyckel. Jag e så slarvig. Sen träffade jag Cicci en snabbis i stan och tog samma buss hem som henne. Haha shit vad vi skrattade! För jag e så rolig som alla vet;)
Nu har jag jättetråkigt. Är ensam hemma i 10 dagar från och med idag och matilda sover, philip kollar på film..vem ska jag då prata med? Funderar på att sova. Är jättetrött. Kollade på idol innan och övade på dansen i varje paus;p det går lite bättre nu. Iaf så ska Amanda vinna hela idol. Det är redan bestämt. Eller Daniel. Eller Christoffer. Haha okej så jag e lite osäker. Men ändå. Gonatt
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0