Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Slappt värre

Denna helgen har gått snabbt:/ Igår var jag uppe hos cicci , gjorde bla sockerkaka:) brände den typ. haha. Sen stack vi till vendela och hämtade ciccis tröja och sen gick jag hem och städade. Senare på kvällen kom Philip. Vi kollade på A.I och sen på Gossip Girl. Asbra serie, Philip e kär i en kille i serien som heter Dan. Varje gång han ser honom så skriker han JAG ÄLSKAR HONOM; JAG ÄLSKAR HONOM!!! Haha då blir man änna lite avis:p Men ialla fall så somnade vi rätt tidigt ändå men jag sov inte så bra. Vaknade hela tiden. Philip snarkade, pratade i sömnen, tog täcket, tryckte in mig i väggen osv:p haha. Allt på en gång. Sen vaknade jag vid 11 och kunde inte somna om. Så gick upp och kollade på idol. Sen fick jag tråkigt och gick in och försökte få upp Philip. Efter det gjorde vi omelett:) och sen satt vi och kollade på nåt program om krabbfiske:s haha men de var rätt spännande må jag säga! Lite konstiga e vi nog..tillslut åkte han hem efter att ha missat 2 bussar. Bra där! Och sen lagade jag Dolmio och hade tråkigt resten av dagen! Yepp, kul dag där ja!
Skoooola imon....ska berätta om min bok:/ jättekul? Aslång dag också. Slutar halv 5:(
Mamma har hittat min A.L tröja:D:D::D:D jätteglad e ja! Har varit borta i typ ett år nu. Letade efter den typ förra veckan och sen hittade vi den hos mamma:p Grymt e det!
På tisdag e det dans! Jävla svåra dans...men de går bättre och bättre. Hoppas de inte skiter sig när jag väl e där. haha. Jepp jepp. Gonatt.

philip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0