Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

panik och stor press

Hej. I tisdags började dansen. SHIT vad kul de var. men jätte svårt. Sen löste sig allt. trodde jag tills igår när philip släppte en mindre bomb. Eftersom typ ingen läser min blogg säkert så skriver jag exakt vad jag tycker denna gången.

För det första :
Om du "inte vet om du tvivlar" SÅ TVIVLAR DU. Om man inte vet. så betyder det att man tvivlar. Eller vad kallar du "vet inte" ?
För det andra:
Det spelar inte någon roll för mig om vi gör något speciellt när vi träffas. Huvudsaken enligt mig är att jag får vara med dig. Sen struntar jag i om vi bara ser på tv för jag älskar att bara ha dig där. Men det tycker vi tydligen inte lika dant om. Iaf inte längre.
För det tredje:
Så sa du ingenting direkt. Jag gick i en vecka och trodde att jag hade gjort något när själva anledning var att du hade tråkigt. Vadå, berättar man inte de för sin flickvän kanske? Om du nu bara tycker att vi gör samma sak hela tiden så ta initiativ för fan. Fråga inte om jag har nåt nytt avsnitt av det. eller det. utan du kunde istället ha sagt
"NÄ idag gör vi nåt annat kul!" Just därför tycker jag inte att du ska sitta där och klaga.

För det fjärde:
Säg inte att det gör ont i dig för att du får läsa om det i min blogg, för jag försökte säga detta till dig igår men du förstår ju aldrig vad det är jag menar. Jag antar att jag helt enkelt uttrycker mig bättre när jag skriver exakt vad jag tycker och tänker istället för det verkar vara det enda sättet att få dig att fatta hur jag känner. 
 Och jag vet att du kommer läsa detta så du kan ju ta till dig det och tänka på vad du verkligen sa...


Så slipper jag ligga vaken när du redan har somnat och tänka på att jag måste fixa detta snabbt annars kommer jag förlora dig.

En sak till. Jag kan inte göra som du gör och låtsas som att allt är som  vanligt nästa dag. Tyvärr asså.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0