Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Määä

hahah. Mickis i idol. Hoppas jag ingen missade.
Idag har jag klippt mig:) blev rätt nöjd även om det inte är jättestor skillnad. Skolfoto imon:S bajs vad ska jag ha på mig. lalala. hm.

På fredag ska jag & P till liseberg. Ett halvår då ju. Det går snabbt minsann.
Sen på lördag skulle vi kolla på fotboll hos simon lr nåt. aah jag vet inte. Jag har blivit kär i en låt. Inte för att den är ny eller så men den är så fin. Endless love. Helt underbar.

My love,
There's only you in my life
The only thing that's bright
My first love,
You're every breath that I take
You're every step I make
And I..
I want to share
All my love with you
No one else will do...
And your eyes
Your eyes, your eyes
They tell me how much you care
Ooh yes, you will always be
My endless love

 Ian ian ian. hur kan man inte älska honom ? ; )
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0