Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

jao

I onsdags var jag hemma hos philip och pratade. Han kom fram till att han ville vara kompisar just nu och sen längre fram se hur de blir. Men först vill att vi ska va ifrån varandra ett tag och sen börja snacka i tele lr nåt. Får väl testa de då.

Men jag tänker inte vara den som pushar på och får oss att börja prata igen. Det var HAN som ville ha det så här och då är det upp till honom att ta första steget.



Var med matilda i stan igår och köpte en del nya kläder.
Köpte en lång mörklila t-shirt , nästan lika lång som en klänning..
En till jättefin svart tshirt eller vad man ska kalla det, som har tre små knappar  vi u-ringningen och en söm precis under.
Sen köpte jag en brun lång kofta som har en jättestor krage. asgo.
Ett par mörka silverfärgade örhängen. Stora ringar.
Sen köpte jag en skinnjacka med. Bronsfärgad typ.
riktigt nöjd.
image77

Kommentarer
Postat av: Th

Förstår att du är nöjd. de var ju super duper snygga kläder:D:D:D:D

2007-09-24 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0