Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Hey there Delilah

Måndag och skola igen då. Men dagen gick ganska fort.
Imon börjar dansen:) ska bli så sjukt kul. Men pappa tänker inte ge mig några pengar till det om jag inte städar. Hade det varit friidrott jag hade behövt pengar till så hade han aldrig sagt så. Måste ju ha med mig det imon. Cp!

Vad fan händer? det har gått en hel dag. och fortfarande ingenting.

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0