Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Friday!

Död åt denna daaaaaan. asså seriöst! Vad har jag gjort egentligen? Kollat på tv och käkat. hahah. Hej det är mitt liv typ. Kom försent till skolan idag igen. Måste verkligen lära mig att gå upp i tid. Sen på grafen var det segt och jag fattade inte så mkt av vad jag höll på med. Sen lämnade jag tillbaka min jacka. Har bestämt mig för att jag vill ha den brun/gula jackan istället. Den e schnöööööööögg! Hoppas jag,. haha kanske bara jag som tycker de:s
Imon vet jag inte heller vad jag ska göra för nåt. Ska kolla med cicci... höra vad hon tänker hitta på. Det blir väl deg som vanligt antar jag.
och där tog orden slut....I'll be back!


Philip ringde precis. Tydligen har han blivit nerslagen. Eller aa de var massa som hade hållt på åå sparkat på honom så han hade jätteont i benet..helt seriöst, vad händer med sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0