Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Baaj

Waa jobbig dag. Jag och Philip käkade massa pannkakor och sen slogs vi resten av morgonen. Vid halv 4 åkte han hem. Th skulle på nån grej som kostar pengar och cicci, Hon e med johan hon! Kul,kul. Dessutom trodde jag att datorn hade krashat igen. Hade ju inte blivit direkt förvånad. Men iaf så var det inte så. Även om den stängde av sig varje gång jag försökte starta den. Men tillslut gick det ialla fall. Tur det.
Sen då så har jag såklart inget att hitta på. Bara suttit hemma heeeeeeeeela dan. Jättekul e det ju! JAaaa.

Men kan ju berätta att i torsdags så pratade jag med philip i tele om att han skulle komma hem till mig. Men de orkade han inte och han ville att jag skulle komma hem till honom ist. Så sa jag "vi får se" eller nåt sånt.. iaf så när jag kom hem så somnade jag och sov i nån timme. När jag vaknade upp så hade jag en PHILIP över mig. hahah han hade kommit hem till mig och shit vad rädd jag blev. Jag hade vaknat precis när han slängde sig över min säng, klart man blir lite skraj då eller.
Sen sa han att han hade en present till mig. Så fick jag ett paket:D Fast jag skulle egentligen få det på fredagen sa han men jag fick öppna det iaf. Fick en ny parfym:) min e ju slut så jag fick en Amor Amor fast en STOR flaska då! :D haha. Jättelycklig blev jag, Och han med.

Sen igår då så skulle vi på liseberg egentligen men allt krånglade och höll på så istället åt vi på min gräsmatta:D Och sen kollade vi på kyle xy och käkade godis. Jätte mysigt var det. Men nu ska vi antagligen på liseberg imon istället. Kul kul. Seriöst han har inte ens åkt kanonen och sen har han typ bara åkt balder 2 ggr för flera år sedan så det är ju liksom dags snart tycker man. haha. Nu ska jag återgå till min tråkiga kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0