Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Söndag

Haha helt seriöst.
Detta är ödet. "lunar-jesper" "tyler hilton-jesper" haha aa kalla han vad ni vill men iaf så e vi så lika va.
Han gillar Tyler Hilton , Jag med
Han gillar Lostprophets. Hans favoritband. Mitt med. Hans absoluta favoritlåt e Rooftops. Det är iaf en av mina
Han gillar Travis, Jag med
Han gillar Jack's Mannequin. Jag med.
Han gillar Timbuktu. Jag med.
Aa han älskar musik helt enkelt. Och BRA musik.
Han skulle egentligen gått media, så man kan säga att det är en likhet de med.
Han tycker det är kul med inredning åå sånt åå design. jag med. Skolan liksom.
Han gillar att skissa och måla, och han är inte jättedålig på det säger han. Helt okej typ. Jaa, jag med då kan man säga..
Lite kul måste jag säga att det är.

Annars så har dagen känts lite konstig. har hela tiden blivit påmind om saker...Min baksida på tomten för exakt en månad sen.. Mitt bruna armband , dagen när allt började på riktigt.. Mitt svarta armband, första gången vi sa de där orden.. Massa grejer som kommer tillbaka till en. Men det är att ta ett extra andetag och gå vidare.. får försöka glömma även om det är svårt och även om jag inte vill glömma. Klarade bara inte av att känna att allt ansvar låg på mig.. Finns inte en chans att jag skulle kunna ta initiativ utan att ens kunna pussa dig.. eftersom du inte ville pussa mig tillbaka. Jag kan inte ta nåt första steg om det inte finns ett andra steg. Synd att du inte förstog det bara.
Puss

Kommentarer
Postat av: Världens snyggaste Hanna :)

Oh nya pojkvännen du hittat? ;D

2007-10-07 @ 23:13:15
Postat av: söndag?

Men hanna, tihi

2007-10-08 @ 21:02:07
Postat av: e

vem är den sista som skrivit?

2007-10-08 @ 22:36:04
Postat av: söndag?

en som gissar att du skrev om den där "lunar-jesper" för att göra en viss pojke svartsjuk

2007-10-08 @ 23:29:08
Postat av: e

det är verkligen inte sant:S jag skrev det för att jag tyckte det var coolt att nån har exakt samma musiksmak. Vem är du?

2007-10-09 @ 00:12:29
Postat av: Världens snyggaste Hanna :)

Vem fan är Söndag? ? Nån som inte har nån jävla anning om hur allt ligger till? :D haha skriv namn, idiot!

2007-10-09 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0