Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny dag ny vecka

Skola idag igen. Kalligrafi. Jippie!
Hmmm. Nån hemlig kommenterar min blogg.....vem är du? Typ vilka läser min blogg..ingen aning faktist.. Vet att Matilda och Hanna gör det.. Vet att HAN gör det eller gjorde det... Vem mer? Om det nu är nån mer.. Åh orka vem är du??
På fredag blir det hälsofredag med min Matilda<3 Ansiktsmasker, smoothies och kanske färga håret på th?
Och imon är det dans. Ska bli kul som vanligt.

Jag saknar dig. Jag får inte men jag kan inte hjälpa det. Kollade på massa bilder idag. Då kom allt tillbaka åååååterigen. Helvete. Det är kanske inte svårt för dig...men det är det iaf för mig. BLlllääääääääääääääääääääääääh orkar inteeeee.
Ge mig sommaren tillbaka. Ge mig Borås och ön. ön. ön ön.. den kvällen går inte att skaka av sig. Ge mig. Snälla!
image80
The good times
puss

Kommentarer
Postat av: Th

Fredag kommer bli så grymt kul;) ååh jag skall färga håret;) DANS IDAG ;) grymt skall de blir kommer till dig tidigare:D meeen ge mi somamr igen, ge mig borås:/ BORÅS 08 LÄÄÄÄÄÄÄTT;)

2007-10-09 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0