Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

hej

Att ha allt. Och sen helt plötligt förlora det. Det som betytt mest. Det som betytt allt.
Det fanns något som jag älskade mer än allt i hela världen. Sen försvann det och nu är jag ensam kvar. Alla minnen. alla ord. mitt liv hade aldrig varit så bra. Allt blev så enkelt. Jag förstod vad som var viktigt. Jag trodde det skulle hålla längre efter allt som blivit sagt. Orden som betydde så mycket, försvann. Allt jag har fått höra, allt du sagt till mig, allt som jag inte ville tro så starkt på för jag trodde inte det var möjligt. Det var inte heller möjligt. Tomheten blev till besvikelse. Känns som lögner alltihop. Kan inte skaka av mig det. Behöver någon som kan trösta. Älska är ett så starkt ord. Det borde inte få finnas. Jag älskar fortfarande. Mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0