Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

emma

Så jävla arg just nu. Har aldrig varit så här arg. Aldrig i hela mitt liv. Går runt runt runt runt runt runt runt runt. Slår slår slår slår. Går runt runt runt runt. Slår. skriker skriker slår. Det hjälper fan inte. Hur ska jag kunna somna när jag inte får bort ilskan. Den bara är kvar där och gör allt ännu värre. Ingen ska komma och säga till mig vad jag kan och inte kan göra. Ingen. Man borde veta bättre. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah så arg. händerna skakar. Ingen kan förstå varför jag är arg heller. Det är knappt jag förstår det själv. Är arg på mig själv. Är arg när nån tror att dem känner mig bättre än jag känner mig själv. Jag borde ju veta bäst.....Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jävla skit. Jag försöker. Jag är rädd. jag är feg. jag vill ta det försiktigt men det blir bara ännu värre. Ingen förstår. allt bara vänds emot mig. Ilskan blir bara större då. Jag känner mig själv bäst. Jag vet vad jag kan göra. Jag vet hur jag är. Tror ingen vet hur arg jag kan bli. Jag vet hur arg jag kan bli nu. Ingen är värd att få mig så arg. Inte ens jag. Jag tror jag har tappat kontrollen över mig själv idag. Detta var mer än jag klarar av. Jag är stark när det gäller vissa saker. Andra saker kan få mig att bryta ihop direkt. När jag inte förstår och när andra inte förstår mig. Då går det inte att hålla tillbaka längre. Jag är arg för att jag är besviken. Mest på mig själv. Jag vet att jag klarar av mycket. Men när den man behöver mest inte tror på en. Har aldrig kännt mig så hopplös. Jag VET att jag kan göra detta. Jag har varit för feg.  Jag ber om ursäkt. Snälla tro på mig. Det är det enda jag behöver för att kunna få allt att funka. TRO PÅ MIG. För du har fel. Riktigt fel. Säg inte emot. Jag vet vem jag är. Jag har inte visat tillräckligt av mig själv. Det kommer jag nu..Ska inte hålla tillbaka nåt längre. Inte kärlek. inte ilska. inte nåt. Bara tro på mig. För då tror jag på mig själv också.



ja detta blev ju INTE emo :s?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0