Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Come on Eileen too-ra loo-ra too-ra loo rye aye

Idag har jag varit så sjukt duktig va! Skrivit klart om Macbeth WOOHO. Äntligen säger jag bara.
Imon är veckans värsta dag, alla i klassen hatar tisdagarna så sjukt mkt. På grafen har man lixom gett upp och sitter bara i kaffet och tjötar. Sånna e vi!
Idag har skolkatalogen kommit med. Hanna hade med sig den till skolan och Fabian tjötade hål i huvvet på mig att jag skulle ge den till honom. Haha, det kunde han ju drömma om! Sen stog han över mig och sa åt mig "detta behöver du inte kolla på" och "nu är den snart slut, nu kan du ge mig den!" Haha, och jag typ, men gå och sätt dig.. nästan iaf. Sa iaf nej. haha det är ju nåt. 
Kul att man har blivit fast i Andra Avenyn nu också då va! Helt sjukt är det. Serien är egentligen inte bra, utan bara extremt pinsam precis hela tiden, men haha.. sånt fastnar jag för ialla fall. Kul att se folk man känner igen också.
Imon är det dans igen. Och jag kan hela, denna veckan också! GREAT!
Borde egentligen sitta och måla ett jävla självportträtt just nu. Det får bli imon ist.
Haha jag och Sebby sitter och kollar roliga filmer på youtube. Ett tips är att kolla på britney-fanet som gråter och skriker mot kameran vilka idioter alla är och att man ska lämna britney ifred. Efter det ska man kolla på Seth Green's parodi där han "gråter" och skriker åt kameran att man ska lämna britney-fanet ifred. Hahaha. Kan ju säga så här..att jag höll på att dö när jag såg det. Sen när han mitt upp i allt börjar sminka sig.. haha det är de bästa asså. Jag avgudar fan Seth Green! Så grym.
Nee-eeh, nu räcker det !
AAa-aah det gör det !
Come on, Eileen taloo-rye-aye, och god natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0