Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Torsdag

Haaj
Jag fryser ihjäl just nu...seriööööööööst.
Idag var vi på burgården. JA vad kul? nooo.. vi fick reda på vad man kan göra efter gymnasiet... För det visste vi ju inte redan?
Sen käkade jag, hanna,johanna,samantha och åsa frukost på donkan. Pancakes:) Brände sönder tungan på varm oboy:( Svider fortfarande...
Sen så hade vi ingen idrott.. men vilken tur då att jag inte tog med mig min stora jobbiga bag då! HAHA.. visst,
Sen efter skolan följde jag med Hanna till stan, och hon köpte sin fina klänning:) Sen köpte vi smoothies och muffins.. haha och så fick vi syn på en viss person, så hanna blev lite sur:p Sen åkte jag hem, och somnade på soffan som vanligt.. Vaknade áv att Anna satt brevid? haha.. Så nu är Anna och Petrus här och ska käka med oss. Nice nice..
Jag städade igår förresten!!! Mitt rum ser helt ok ut nu.. haha , känner mig grymt stolt faktist.
aja bye


Kommentarer
Postat av: Benjamin

¤

2007-11-16 @ 18:32:46
URL: http://veritasvosliberabit.blogg.se
Postat av: em

vad ska de betyda?:P

2007-11-16 @ 18:40:01
Postat av: Benjamin

Tänkte att om man försöker tillräckligt mycket kanske den liknar en sol :P

2007-11-16 @ 22:51:57
URL: http://veritasvosliberabit.blogg.se
Postat av: em

haha:D då får man försöka rätt bra ja

2007-11-16 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0