Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sick

Haha guuuud vad trött jag blir..
Satt i en timma i natt och gjorde om mitt rum i photoshop, med väggmålning och allt. Blev hur jävla bra som helst...sen så sparade jag, jag sparade till och med den ena väggen för sig.. men inte fan sparades det. 
Man kan inte lita på min dator, den säger att den håller på att spara, men sen när man ska kolla på det man gjort så finns det ingenstans..blir så sur va. 

Idag har jag och th iaf dansat..varit uppehåll en vecka så det var värsta stelt:D haha Och VARMT, jääääääääävlar vad varmt det var. Sen gjorde vi massa svåra nya steg.. där man i stort sett skulle vara nere på golvet hela tiden, väldigt svårt att förklara men iaf så i slutet skakade mina ben och mina händer så jag trodde inte jag skulle klara av att stå upp:D haha, det var läbbigt.

Var hemma från skolan idag med. Somnade nio igår och vaknade vid ett på natten och hade så sjukt ont i halsen så jag inte kunde somna om. Så det var lika bra att vara hemma, men så klart sover jag så länge så jag missar att sjukanmäla mig.. kul. Så typiskt mig.
Men imon har jag sovmorgon.. ska till konstmuseet.. WOHO!! host. blir trött bara jag tänker på det.

känner att jag skriver mycket nu för tiden. så hej dååå

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ska man bära sig åt för att bli lite lycklig när det känns som att allt dåligt håller på att äta upp en? Tacksam för svar.

2007-11-07 @ 00:02:26
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: emma

oj jadu, vet ju inte riktigt vad du mår dåligt av, men att försöka vara glad och göra roliga saker brukar få en att glömma problemen ett tag:)

2007-11-07 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0