Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ny vecka

Höhö tja igen då !
Denna veckan går trööögt som fan...i söndags sov jag ju som sagt inget . och sen på måndagen så hade vi iof skitkul i skolan;) Jag och Hanna satt med Krille och Pooja, åå snackade om Björn Gustavsson.. haha shit vad kul de var.. härmade honom å satt och skrattade hela tiden. Sen kom Nina dit å så började vi skratta åt Hanna ist:p haha åt hennes 11! och Halv 3! Och hennes viftande med handlederna:D haha. Blev en lång rast.. var borta i typ 40 minuter. Sen på lektionen satt vi och skrattade ännu mera. Jag och Hanna satt och flummade typ, å så kom krille och började snurra på hannas snöre på hennes tröja? haha.. Helt sjukt.:p Allt detta medans Capov och Fabian stod vid datorn och tog på varandra? haha. shit asså

Sen imorse höll jag på att somna på svenskan så jag fick panik, och typ stressade mot automaterna å köpte cola;) Sen klarade jag iaf resten av dagen.. Palla graf i 4 timmar bara:/
Sen åkte jag till dansen efter skolan å träffade Th:)
Vi satt och planerade en massa, om kläder, musiken, uppställningar, nya rörelser.. Så nu måste jag skaffa baggy-jeans och en keps till föreställningen:s Hur då om jag får fråga? Och sen stör jag mig på att dem som dansar sämst absolut ville stå längst fram för att dem tror att dem e snyggast i världen? Och fin uppställning de blir när 4 av dem e bland dem längsta , och en av dem e kortaste i hela gruppen.. Jaaa(Y) ?

Blir irriterad.. aja men dansen e iaf klar.. just de ja. sen e de sjukt jobbigt när massa e borta nu i slutet, för dem missar så sjukt mkt.. vi får planera om hela tiden å gå igenom allt ännu fler ggr än vi hade behövt egentligen..Så vi får väl se om vi skämmer ut oss totalt i december:/
En sak till! Min mobil , som jag varit tvungen att använda för att min förra mobil blev spegelvänd.. Den har OCKSÅ blivit spegelvänd nu, så jag får ha pappas mobil. Fast måste erkänna att jag e lite glad ändå:p förutom att jag måste betala en ny mobil själv..

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0