Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lovet

Har jag nån gång talat om hur mycket jag ogillar anonyma personer som kommenterar?
Speciellt på bilddagboken..>harreshit< vad störande det är.(mitt nya ord btw)  Nån jävel som vägrar säga vem han är och jag fattar ingenting av hans senaste kommentar. Nånting om att inte besvara samtal, haha och jag vet inte ens vem det är?
Aja så nu vet ni detta i alla fall. Vilka "ni" nu är =)


Denna veckan har gått jättefort. Har inte gjort nånting nästan. Men jag har faktist köpt en ny jacka, en lång kofta och en ny cardigan:) köpte egentligen en klänning också men den ska jag lämna tillbaka imorn tror jag. Inte riktigt min stil kände jag. Sen har jag varit och kollat på annas och pegas nya lägenhet. Dem har kommit en bit nu och den är superfin! Jag vill också ha en projektor - TV :(
Sen igår blev jag återigen riktigt besviken på mamma. Att hon aldrig lär sig säger jag bara..i alla fall så sa jag till henne, och hon sa att hon förstod...vilket jag tvivlar på, men ändå.....ah , nu lämnar jag detta.

Till mitt rum istället.
Har kollat lite på mitt inspirations-rum, vilket är rött på övre delen av väggen, sen en vit grej, vet inte vad det kallas, men i alla fall en några decimeter tjock, la-la-la-nånting som går tvärs över väggen. Sen nedre delen är svart. Och detta är supersnöggt verkligen! Så att så ska jag ha det minsann. Plus att jag ska ha lite väggmålningar. Bla ett citat som går att hitta på min bilddagbok, sen 2.a november:) Världens finaste citat,, kanske till och med ska ha båda som är med där? Vem vet vem vet..
Men jag ska ha en "riktig" målning också, så får väl se hur det blir.. Sen ska självklart min Tyler-tavla upp på väggen, och min kommande tavla med..

Så , har jag något mer att skriva nu då?
Jo, jag har jobbat lite med min gamle vän photoshop idag.. haha..
Lägger upp bilderna så det är bara att klicka och kolla efter:) Den ena är riktad till Matilda, och det kan man också se på bilddagboken. Den andra var från början en enkel bild på Hilarie med vanlig vit bakgrund som jag piffade upp lite.. Ändrade ljuset också. Blev rätt coolt:)

Nu ska jag sova, Har varit på gränsen till sjuk sen i tisdags, Haft superont i halsen och det går inte över heller. Idag var jag jättetrött också, vilket är konstigt när jag ändå sov till 13?
Är nog nåt på gång tyvärr..Tur att jag har en jacka nu så jag inte blir ännu värre. Det var säkert på grund av min förra tunna jacka som det med halsen började. Först trodde jag att det var pga mina grillchips som jag fick ont, att dem rispade upp halsen eller något, för det var efter jag åt dem som jag fick ont.. men det kan inte sitta i så här länge så jag tror inte riktigt på det längre. Sen har jag haft väldigt ont i mitt ena ben sen i torsdags också. Har en nerv som krånglar vilket gör att det strålar i hela benet när jag går. Hemskt är vad det är, så jag hoppas det blir bättre innan dansen på tisdag. Jennie har samma problem med sitt ben. Samma sorts nerv-grej.


Japp sova var det ja. Godnatt. Puss och tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym :D

det kallas board, emma. =)

2007-11-05 @ 20:07:49
Postat av: Benjamin

Balol heter änna Benjamin då va. Du är jävligt söt :)

2007-11-05 @ 21:13:03
Postat av: em

tack:) haha jag misstänkte att de var du:D MEn ta de lugnt de var inte dig jag menade i bloggen!;)

2007-11-06 @ 01:09:47
Postat av: Benjamin

Haha okej :P Nädå det är lugnt =)

2007-11-06 @ 01:18:45
Postat av: Hanna

Benjamin om du nu ska kommentera bilder anonymt på bilddagboken kan du ju inte gå in och titta på bilderna inloggad och sen logga ut och kommentera. Då ser ju emma att du tittat på varje kort precis innan "Balol" kommenterat, smarto! (y)

2007-11-06 @ 01:41:24
URL: http://imfuzzy.blogg.se
Postat av: em

haha hanna nu ska vi inte vara sånna :D

2007-11-06 @ 01:42:17
Postat av: Hanna

men det är ju sant, haha det sa du ju själv! :D Elr ah jag sa det och du höll med!

2007-11-06 @ 01:56:37
URL: http://imfuzzy.blogg.se
Postat av: em

haha visst vettu

2007-11-06 @ 02:25:09
Postat av: Benjamin

Vadå? Man måste ju lämna någon ledtråd!

2007-11-06 @ 17:38:34
Postat av: em

haha självklart! annars blir de ju fööör svårt?

2007-11-06 @ 21:13:15
Postat av: Benjamin

Ja exakt! Då är det ju inte roligt ju

2007-11-06 @ 21:18:42
Postat av: em

så rätt så rätt !

2007-11-06 @ 23:06:27
Postat av: Hanna

Kunde du inte gjort det lite svårare? Det hade vart roligare. Typ Lämnat en bokstav i ditt namn varje gång du kommenterade. Första kommenataren heter du B andra E osv :D Det hade vart kul att följa!

2007-11-09 @ 17:52:36
URL: http://imfuzzy.blogg.se
Postat av: em

haha, det hade inte blivit svårt då heller ju:D e ju rätt ovanligt namn:D så tyvär hannna=)

2007-11-10 @ 17:22:39
Postat av: Benjamin

Ääh, alltid lätt att hitta på smarta grejer efteråt ;) Jag är ganska så nöjd iaf :)

2007-11-15 @ 17:49:08
URL: http://veritasvosliberabit.blogg.se
Postat av: em

haha. ska du vara :P

2007-11-16 @ 01:39:22
Postat av: Benjamin

Bra ;)

2007-11-16 @ 16:27:07
URL: http://veritasvosliberabit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0