Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

jävla helg

Falska jävla människor som spelar och får en att tro att de är bra personer.... snälla snälla bara  självmant eller be mig om hjälp?!

värt att lägga på minnet kanske.

Jag kan inte sova:(  det är jobbigt .. händer en gång i veckan nu ju. Riktigt baad..  men vad ska man göra.
När jag väl gick och la mig, så var jag inte trött.. kul.
2,5 timmar kvar innan jag ska åka..så nu är det riktigt segt ska jag säga er.
Kan ju passa på att säga att denna helgen har varit hemsk också.. först hade jag planer, sen kom jag på att jag hade andra planer och fick ställa in de nya planerna. Efter det blev min planer framflyttade till nån annan helg, och då var det redan försent att återuppta mina andra planer.. så de blev att sitta hemma istället. JAAA vad kul !

Sen är allt lite konstit just nu.. inget är som det ska med nånting. Det känns surt faktist. Riktigt jävla surt. Längtar till dansen på tisdag så jag äntligen kan få träffa min bästa kompis. Har inte träffats på .. vad blir det..två veckor? Så får det inte fortsätta. :(
I miss you<3

Kommentarer
Postat av: Th

shiit två veckor, nää detta får inte fortsätta.. saknar dig med:(

2007-11-21 @ 15:27:03
Postat av: em

I know, det var sjukt..

2007-11-21 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0