Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helg

Jag har så tråkigt. Cicci är hos Johan, och Matilda mår inte bra..då blir de att sitta hemma.. Kul.

Jag har fått sånt mega Lostprophets-återfall så det finns inte. Hittade två festivaler som jag helt har missat och då upptäckte jag att dem är bättre än nånsin. Kul att dem inte ska spela nåt mer förrens nya skivan släpps, i slutet av nästa år typ. :S helt sjukt, fattar inte varför. Aja ...what ever.

åå, jag orkar inte bara sitta här.. seriöst ,
sen vill jag ha kladdkaka...men jag har nästan nästan lovat mig själv att äta mindre choklad:D haha det kommer jag nog lyckas med? NOOT. PLus att jag ska fika med Th imon... jag blir galen.
säger så här. Ge mig Ian, så ska jag aldrig mera klaga igen! :)
 förresten så måste alla som läser kolla detta klippet. Önskar att jag var där:( Så sjukt mäktigt så jag inte vet vart jag ska ta vägen:p haha.. aa iaf...shit..jag dör nu.
http://www.youtube.com/watch?v=n4QcFd-k79Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0