Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

GRATTIS TYLER!

Tjohooooooo

Igår somnade jag halv 6! Och nej inte halv 6 på morgonen.. Halv 6 på kvällen! Heeelt sjukt..för jag vaknade inte förrens kl 6 i morse.
Sen drömde jag jättekonstiga drömmar med..Min fabror var med i ett band, min farfar försökte övertyga mig om att han blir solbränd på ögonlocken när han gäspar, och sen kom en old friend och hälsade på i skolan...cp drömmar asså. Och första minuterna när jag vaknade trodde jag nästan att den personen verkligen hade kommit dit och hälsat på mig.. haha. Men var lite i chocktillstånd när jag vaknade.. fattade inte vart jag var nån stans eller nånting.

BTW!
TYLER HILTON FYLLER ÅR IDAG!!!!

24 :) så grattis grattis! Har faktist redan sagt grattis till honom:D haha på hans hemsida.. coolt jag vet.. eller hur 
, men de e ju typ tradition enna;) gjorde ju de förra året liksom ;O haha.. aja.

Har inte så mkt annat kul å säga. Förutom att vi har jävligt kul i skolan;p det måste jag erkänna.. Satt och snackade med Hanna om Torslanda ..massa skvaller.. Å så ser Krille så där sjukt intresserad ut så han kommer och sätter sig vid oss så Hanna får berätta om allt för honom:p haha. Sen hade vi grymt kul på gympan.. alla verkligen slängde sig överallt, och över varandra:D

jepp jepp.
nothing left but to say goodbye. (one tree hill-replik:s?...... antagligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0