Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

wööh

Wööh, skriver igen..det var en tid sen.
Saker som hänt då då:

-Väldigt mkt blonda skämt och rådumma kommentarer varje dag i skolan.
-Har haft samhällsprov som gick åt helvete för alla i klassen utom 3 st.. ha-ha på den!
-Var på faddergalan med Ciccis klass, och då vann jag en mobil, med 5 megapixel kamera. osv.
-Kollade på nästan hela idol-finalen , men missade nä rman fick reda på vem som vann, för att jag,th å adam åkte å köpte godis halv 11 på kvällen. haha.
-Har haft dansföreställning i Lisebergshallen. Det mesta gick väl bra förutom att låten hackade i mitten å hoppade över typ 10 sekunder av låten, så rörelserna stämde inte .. å vi tappade bort oss lite.. men ingen verkade märka nåt.

sen inte mkt mer. Det är International Lostprophets Day imon, eller aa idag..undrar vad det är å så.

Just det , sov hos Anna i natt. Hon ringde mig igår vid 12 och frågade vad jag gjorde, sen så undrade hon om jag ville komma hem till henne och kolla på film å sova där för att hon kände sig ensam, å ville ha sällskap. Så åkte med henne till stan och så halv 1 på natten köpte vi kebab och cevapcici, haha. Sen kollade vi på Stardust men jag somnade hela tiden. Gick och la oss vid 5 tror jag, och sen upp kl halv 12 för att sedan missa spårvagnen och komma rejält försent. Haha, japp. Säwemark i ett nötskal typ.

Aja men nu blev jag jävligt hungrig, så gonatt å så.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0