Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Julklappar och sånt

Jeeepp. säger ju det, nu sitter jag här igen.

Idag har jag varit i stan med Th<3 Hittade två böcker till mamma&pappa, sen köpte jag en t-shirt och örhängen till mig själv:D haha , meningen var att pengarna endast skulle gå till julklappar.. bra där. Sån e jag ;D höhö.
Sen var vi på Frank's, och satt och tjöta om en himla massa. Jättemysigt var det<3 Mer av sånt vill vi ha!
Sen nu har jag och Hanna kommit på lite reklamidéer till mitt namn:D haha bara att kolla bilddagboken..vi kan fan vara helt störda ibland.

Så nu ska jag sova, eller så kollar jag på Second först...maybe, aja får sen. PUSS HAJ
(bilden e till för att visa mina nya grejer ;)
image125

Kommentarer
Postat av: th

Give me more;)

2007-12-18 @ 11:49:28
Postat av: em

yeah, gimme gimme more. haha

2007-12-20 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0