Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Helg

Jag har tråkigt. Tråkigt tråkigt tråkigt..sov till fyra idag så lär ju inte somna på ett tag heller..
funderar på att åka till stan imon, måste köpa julklappar..waaah vad det börjar bli stressigt nu asså! Blir jul hemma i år. Kusinerna kommer hit. iaf den ena. David:D woho, det blir kul, så ska han och Håkan sova här. Länge sen vi 4 träffades. Fast aah.. mamma e ju med nu, men antar att hon inte kommer sova kvar här.. eller de vet man aldrig med henne.
Jag har fått min boxningssäck :) så grymt e det, är sjukt glad asså. Fick ett minneskort till mobilen med.. ja jag vet, tråkigt att få det innan jul.. men jag var med å köpte, och hur ofta slår man in en boxningssäck? haha.

Hade viljat träffa th idag med.. kände för en sån dag, som tex när vi tog hoppkorten, eller gick till båtsman..men hon pluggade å sen antog jag att hon tyckte det blev för sent.. sånt e livet.
Är så trött nu egentligen.. inte så där måste-sova trött, men mer åt trött-så-att-jag-inte-orkar-röra-mig hållet.
Jag vill göra nåt kul, men ingen e vaken å som sagt,.. orka röra sig över huvud taget! Eller jo, om jag hade haft nån som ville hitta på nått kl 2 på natten så hade jag orkat.. men känner liiiiiite lite omöjligt nu asså. bara lite.

Kommentarer
Postat av: Th

Ååh em. ville träffa dig med. vi får göra så att vi kommer på att träffas lite tidigare på dagen så kommer klart kunna hitta på nått.. Nästa år tycker vi göra ett nytt försök. Vi får skärpa oss helt enkelt. träffas mer och göra mer saker tillsammans.. saknar min bästa kompis sååå mkt.. vill inte ha de så här..

2007-12-16 @ 10:44:20
URL: http://maatildagustafsson.blogg.se
Postat av: Th

btw grymt snygg blogg;)

2007-12-16 @ 10:45:25
URL: http://maatildagustafsson.blogg.se
Postat av: em

Aa det får vi allt göra. Typ som nyårslöfte! Saknar dig med sjukt mkt. känns så tomt

2007-12-16 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0