Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

25.12.07

Igår var Anna här och käkade med oss. Sen kom David å Håkan.. fick lite presenter iaf;) Ett nytt större skissblock<3, presentkort, lite pengar, usb och underkläder.

Sen på kvällen satt jag och David och kollade på Family Guy och I am Legend. Filmen var rätt så cp.



Idag var Anna, Petrus, Jennie, Kai, Jessica, Felicia och Miranda här och åt. Och jääääävlar vilket liv det var. Fick så huvvevärk:p haha helt sjukt. Men blev helt chockad. Miranda lät inte nånting, hon skrek inte även om hon var vaken..såå skönt.

I söndas var det lite jobbigt å så, slängde ur mig massa saker som jag trodde skulle hjälpa.. men det verkar inte som att den någon bryr sig vilket jag först trodde för nästa dag betedde någon sig som vanligt igen. Helt cp. hatar.

Aja, hoppas alla haft en bra jul i spöregnet. haha. shit aja hej då

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0