Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Torsdag

Idag kom jag hem från philip. Träffade lite av hans släkt innan och åt med dem. Trevligt trevligt. Sen har jag varit med Th och testat mitt nya eye toy spel. Antigravity. Asballt. Sen har jag käkat chips och spelat ännu mer eye toy med syster : ) Riktigt nice var det men det var sjukt jobbigt för vi fick köra duell hela tiden. Springa! Ursh ursh ursh.. Vet inte riktigt om Philip sover nu för jag har inte ringt honom än. Lite dåligt av mig:P men han är iaf online... hm.. Han kommer hit imon också.. tror jag det var? Dåligt minne. För sen på söndag åker jag till Borås och på måndag åker han till Malmö för att jobba : / Så vi får passa på att träffas. Hoppas det blir fint väder imon så man kan bada. Kanske th kan hänga på då med. Kul kul : ). God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0