Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Söndag

Kom hem från Philip för ett tag sen. Vi lagade mat. mest philip:p Han grillade lax. Sjukt gott! sen käkade vi en massa chips och godis som vanligt:D haha. Satt och kollade på nåt tv program som handlade om en kille som kunde läsa barns tankar. Som ett medium. Skumt var det. Tog massa bilder med:p Sen var jag tvungen att åka hem för han ska upp tidigt imon och åka till Malmö:/ Och imon måste jag städa, packa, städa kellys bur, mm för jag åker nån gång på förmiddagen. Ska bli rätt gött. Anna och Petrus bor fortfarnade i vårat hus. Känns lite konstigt. Har ingen aning om när dem kan börja sova i sin egna lägenhet. :) . Ska äta nåt nu , sen sova tror jag. Ha de gött . puss.
 <3

Kommentarer
Postat av: Th

trevligt! jag ringde dig igår med telen var typ avstäng, ringde som sjutton ett tag där. men vi får höras när du kommer home, när jag kommer hem också:D

2007-08-06 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0