Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Söndag med Th

Idag var det vakna kl 10:P skulle åka till allum med th kl 11. Först hittade jag gryyyymt mkt kläder på H&M som jag ville ha:D 2 par byxor. två skjortor och en hood:D haha men köte bara ena skjortan:D med PUFFÄRMAR. jisses araber vad jag e skum. Köpte en fin fin stor ring med:) Th köpte likadana svarta byxor som jag har:D Hon blev supernöjd och jag förstår henne för dem e GOAST ! Hon köpte även ett fin fint snäckarmband. Sen bar det av till åhlens där jag köpte mönstrade leggings. VRÅL tuffa e dem. Hittade även annas tröja som jag älskar på Carlings:D Vill ha vill ha. Sen köpte vi massa godis på godis-havet och efter det tog vi bussen tillbaka till stan. DET TOG TID. 30 minuter senare var vi framme när vi kunde ha varit där på 10 min. Segt värre men de var kul:D haha TH och hennes grejer hon gör. hahah jisses. Och jag babblade så sjukt mkt hela vägen. "th gud vad du har hittat en massa tuffa godisar!" hahah. Och sen dagens mening by em. "Döööda mig långsamt !" vilket fick mig att tänka på den filmen "om en pojke" där mamman åå sonen sjunger killing me softly. Efter att ha tänkt på det en stund började jag må illa:D haha. I alla fall så berättade jag även för th om pegasus bror:D haha om när han beställer pizza. "Jag vill ha en kebabpizza med extra mycket sås. Och då menar jag mycket sås. Och när ni har hällt på så mkt sås att ni tänker att detta hade ingen velat äta, då häller ni på lite till !" hahah , Ballt. Det är typ pizza med en sjö i mitten. Hela var tydligen översvämmad:D hahha. Sen blev jag och th så sjukt törstiga och sugna på cola efter allt godis så vi köpte var sin på mc donalds. Det slutade med att hon drack upp sin OCH min:D haha. Sen åkte jag hem till philip och hon åkte hem till ML. Jag och Philip kollade på Oceans 13 och Wild Hogs. Den sista e så sjukt rolig va. :D Sen åkte jag hem vid 23 och nu sitter jag här:) ,mkt trevlig dag. Imon åker philip till Malmö igen och är där till torsdag . Igen. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad tråkigt. Men tältning e på gång med th iaf:D de blir ballt åå imon blir det soooooooooooooooooooool<3 Yes ! Ha de gött puss haj.

Kommentarer
Postat av: Th

Vilken dahg du har haft:D

2007-08-13 @ 01:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0