Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Onsdag fortfarande i Borran

Idag var det inte så bra väder. Det var ca 20 grader men Moooln:/ badade inte. har jag för mig. dåligt minne. Var inne och spelade antigrav. Farmor och farfar var här idag och fikade och åt. Vi grillade. SJukt gött var det. Spelade ännu mer basket och pusslade massa:D haha med mamma och anna. Hoppade studsmatta med anna och pegaaaa med:D haha . fick även reda på att Nicole knarkenstork har flickvän:P lite kul är det. Man hade iof kunnat ana att detta skulle hända så småningom om man tänker på hur hon klädde sig när hon gick i min och th's klass och vilka hon umgicks med mest. Efter Shöneman och snorloska då... haha aja. som sagt ..lite kul är det. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0