Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lördag

Idag har jag fixat kameran:D:D::D Objektivet hade typ fastnat eller nåt men till slut så gick det att ta kort igen. äntligen. Blev så glad så jag var tvungen att ringa till Borran åå berätta den glada nyheten! Sen nu ska jag åka dit på måndag ist. Så jag kan träffa philip imon. Får se om jag stannar till onsdag eller torsdag. Beror på vädret. Ska bli gött åå komma ut. Träffa david mm. Det är sjukt vad alla är borta nu för tiden. Matilda har typ varit borta hela lovet känns det som. Och idag åkte hon till adam. Cicci åkte till Johan igår. Jag åker snart till Landet och Philip åker till Malmö på torsdag. Tråkigt är vad det är. När th kommer hem ska vi iaf tälta och åka till havet igen. För det har vi bokat:D Kommer bli kul. Nu ska jag sova. Upp vid halv 11 imon. Det är jävligt tidigt. Aa men puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0