Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

HEJ

Idag kom jag hem från Phil. Han har blivit sjuk:( Igår fick han jättehög feber. 39.5 typ. Och idag fick han halsfluss så jag fick åka hem rätt tidigt. Gick i stan lite, Köpte Gympakläder för det behövdes, ASGOA byxor btw ! Sen var jag med Cicci och hälsade på hennes nya katt Aslan för första ggn:) Så söööööt , å jättesmal e han , men klumpis som värsta elefanten. Han typ hoppar rätt upp i luften (asså inte högt då) och sen landar helt platt , eller med röven upp rätt på över mig. Så smidigt. Har inte skrivit på länge nu, en bild räknas inte riktigt. Men aa skolan har börjat igen, och imon börjar det på riktigt, Kl 11.15. Det suger, men i år ska jag satsa på riktigt. Träna imon med, Mina tränare lär ju få en chock av att jag äntligen dyker upp på träningen. Dem har inte sett röken av mig sen maj ju. Skadad, sommaruppehåll och sen vilat lite till, och sen tränat några ggr innan, Konditionen är faktist inte så långt borta. Det trodde jag, men det känns rätt bra ändå. Får väl se iof om jag orkar nåt på träningen, Urk..sååå nu sitter jag här igen, Med min älskade data. Men nej finns inget Kyle XY att titta på och weeds avsnittet funkar ju inte att ladda ner. Helveteeeeeeeeeeeeeeeeee. Pusss!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Aslan!? Va fan är det för namn på en katt! haha ;D

2007-09-01 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0