Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fredag den tioooonde

Kom hem idag. Gick upp 9 och tog tåget hem halv 11. Segt var det och är grymt trött! När jag kom hem la jag in alla bilderna och så.. Sen inget mer. Hade egentligen tänkt åka till slottskogen och lyssna på avstånd med th och philip men så blev inte fallet. Och tyvärr är Philip och jag lika lata så drf träffas vi inte idag heller. Gött och vara hemma iaf. Men tomt kylskåp så fick handla massa. Vet itne vad jag ska göra nu. Vet inte vad th gör? Ska jag fråga ska jag fråga,.. jaaa - aa det ska jag! NU frågar jag.. tänka sig. hon vill träffas:D Höööhö. Att anteckna: igår räknade jag mina myggbett som jag har fått under dagarna i borås. DÅ hade jag exakt 50 st. Undrar hur många jag har nu:S Vill inte veta tror jag. 

Sista pusselbiten. Hej då Borran !



Var med th senare på kvällen idag. Vi kollade på två bröder emellan och sen gick vi ut på promenad till kära gamla Djupedal;) Vi tog våra efterlängtade Hoppkort:D SJukt grymt blev det men sen när vi  hade grymmaste posen på G så dog min kamera. Tråkigt värre! PUSS
 

Kommentarer
Postat av: th

Vi får fan langa den posen nästa gång, den var ju fett grym=)

2007-08-11 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0