Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Welcome To The Family

Nuu ska jag sova..är jättetrött och ska upp tidigare än vanligt imorn.. Pappa kommer hit vid 12 och då ska vi till Malt och äta lunch =) sen ska vi hem hit så han får se lite hur jag har de och hur det ser ut här.....och sen som sagt åka till Svartedalen..bra dag känns de som de kommer bli.

Har varit lite ledsen idag med..fattar inte riktigt varför..blir jobbigt ibland bara. Så ska bli skönt att göra något annorlunda..speciellt efter att ha legat hemma i nästan två veckor.

Sen på lördag blir de lite jobb på kvällen..och på söndag åker jag till Anna verkar det som. Laga middag och lite så =) mysigt..var allt för länge sen.


Har suttit helt fast i bloggvärlden nu i typ 3 timmar... herregud vad mycket drama! Otrohets skandaler...kan ju inte sluta läsa eller sluta uppdatera sidorna för att se om folk kommenterar det.... men fy fan för otrogna jävla idioter och att inte kunna stå för det förrän det kommer ut i någons blogg för att han har spelat in ett mobilsamtal... ursh.

men nu får jag ge mig...och gå o sova hehe..

har förresten hittat drömhunden!!!! Chihuahua/Dvärgpinscher

valpooois





och lite mer vuxen..och mer den färgen vi vill haa ♥


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Åh vi har en liten "pinchi", hihi :) Supersöt blandning! Ville var dock korthårig då han var liten, och vi trodde att han skulle förbli det. Men icke ;D hehe. Men lika söt för det!

2010-10-25 @ 20:57:50
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0