Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Memories In Blue

Nu blir det sova..varit vaken för länge igen men det var ju tisdag och alla serier kommer ju då...så varit upptagen i några timmar ..beroende.......HEHE
Kom hem vid halv 1 från samantha.. vi gick runt i stan lite..sen käkade på paprika...köpte chips och åkte hem till henne... färgade hennes hår och kollade på så jävla bra south park avsnitt... det med jersey shore.. sååå roligt.. :p

Just de var ju ute i helgen med..

I fredags mötte jag upp samantha efter att hon hade slutat jobba och så drog vi och ett gäng från star bowling till lilla london... tog en öl och bara tjötade...blev en jävla dyr öl då det råkade bli taxi både dit och hem =(

Sen i lördags ringde billman och terrade mig haha..sen fick han angelica att ringa mig dessutom så det var bara att dra sig till malt..:p tog nån öl, käkade nuggets....en av dem råkade drunkna i såsen hehehehe...the botten is nådd.. under ytan...havet är djupt.. HAHA
Jag och billman höll seriöst på att DÖ av skratt... skickade fint mms till peter med på den drunknande kattkycklingen =) det gillade han haha..
satt där ett tag med massa folk...bb, pille, hanna, christian, robin...och sen kom de bara fler man kände..
hamnade tillslut som ensam tjej på förfest hos marcus innan vi drog till kockar.. lyckade tappa bort 300 kr =(

men roligaste var nog pille haha..han bara gick runt och tyckte om folk :p speciellt mig haha..

hamnade tillslut på malt och satt där efter stängning...

dagen efter var ett rent helvete...längesen jag mådde så dåligt...
men fick ta tag i det för skulle hem till anna och petrus... blev tacos och film =) så det blev en bra dag..

jeje.. det var helgen haha..

nu ska jag sova ...god natt



ta mig hit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0