Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Creep

Hmm blir sen natt igen.. inte bra...men sover så många timmar varje natt så kan inte somna..
och fy fan..sov jättedåligt inatt...drömde 3 olika panik drömmar..där allt var kaos och jag var superstressad...vaknade flera gånger och kunde inte somna om..tidigt i morse..o sen vakna vid 11 och kände att nåt var fel =(

har i alla fall lyckats städa lite idag..och handlat.. och imon kanske träffa syster..roligt...
sen på torsdag kommer nog pappa hit som sagt..och om vädret är bra ska vi åka til svartedalen =) längesen man var där o fiskade...roligt..

Har precis kollat på UP igen haha...kan inte få nog..
och fått massa sjuka grejer skickade till mig av sebbe.. ett klipp med en tjej som hoppa upp och hängde sig på sin dörr..och gned sig och jucka mot den hahaha..jaaa vissa har udda sätt... och även en helt sjuk sexnovell som en 12åring hade skrivit.. om sin familj...fyyyyy fan...man har fan grova jävla problem om man har sånna tankar när man är 12.. inte ok!

håller på o fixar lite med bloggdesignen med...iaf headern.. men de vill sig inte riktigt...försöker fixa en till joakim med... men hatar att man inte kan hitta bra bilder.. och har inget tålamod haha..

jeje nu ska jag soova...och vakna av världens bästa telefonsamtal ♥

god natt

och kuuul...nu börjar grannarna igen....dunkar i väggarna varje natt vid denna tiden...behöver jag säga mer....?



blir kär 1000 gånger om varje gång jag ser bilder som den här... snart 2 år sen..eller njaa 1,5 kanske..men ändå
sjuukt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0