Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Code Of The Road

Hmm..sitter och kollar lite resor..finns inte så mycket bättre att göra när man fortfarande inte mår helt bra...
varit sjuk ett bra tag nu...och dessutom varit sjuk om och om igen under några månader..

så åkte till sjukhuset och tog lite prover..kom fram att jag har mykoplasma...vilket är infektion i luftvägarna..därför jag har blivit sjuk var o varannan vecka och man får sån extrem huvudvärk som inte går bort med ipren..plus feber som hoppar upp och ner hela tiden.. vilket gör att man aldrig riktigt vet om man kommer må okej under dagen...sen hosta med då..vaknat på nätterna av att man hostar sönder lungorna..vilket inte är så konstigt kanske då lunginflammation hör ihop med mykoplasma...hade tur som inte fick det i alla fall..

så nu äter jag medicin...och har kännt av biverkningar med.. men när kuren är slut så ska jag väl slippa bli sjuk lika ofta så det är bra =)

men som sagt kollar resor..för vill fan bort..hatar kyla....och blir deprimerad av sverige.. plus att halva resan förra året blev förstörd av jaaaa gissa vad...? just de..sjukdomar. haha.. kul.
så i vinter ska de fan bli en resa..frågan är vart bara..

och hur man gör när man är extrapersonal...vet liksom aldrig när man ska jobba...kanske blir svårt att "ta ledigt" då... ingen aning....får kolla upp det.

pappa kommer nog och hälsar på på torsdag med =) han ville se hur jag har det här och se vart jag jobbar hehe.. blir roligt... och ska försöka hälsa på min bror med och se bebisen..
borde åka till jennie med..och ska träffa anna när jag är frisk..var för länge sen nu.. och har lovat mamma att komma till skövde.. haha mycket jag har lovat.

vill bara att min man ska komma hem så man kan bli lite hel igen..

så nu ska jag sluta med klagandet =)
hare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0