Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Best Of You

Såå precis kommit hem från kinan.. käkat lunch med angie och niklas.. =) gooottt var de..är s sjukt mätt haha..
massa skvaller o kom på maskerad-outfit.. aaaas otippad e den HAHA.. ;) tyckte angelica med..
men ska gå all out i alla fall så den inte blir tråkig och vanlig..yay!

nu ska jag nog åka in till stan..måste köpa lite grejer... och e så irriterad.. har suttit 2 veckor i sträck och väntat på att en jacka ska komma upp på h&m hemsidan....har kollat varje dag.. och den e så jävla snygg så måste ha den.. kan inte riskera att den tar slut.. :p men men..får väl hoppas att den kommit på måndag..

vette fan vad som händer i helgen nu.. ska inte jobba på lördag längre och vill inte supa....vill bli helt frisk och sen köra total all in på halloween i stället.. kanske bara tar nåt glas.. hmm..men inte festa..

nu ska jag ta bussen snart..lyssna på so far away hela vägen till stan och försöka låta bli att lipa på bussen hehe..men så värt de även om jag inte lyckas =)

pöss

hehe hitta en gammal nostalgi låt...michael bublé - everything.. minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0