Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Billionaire

Hej hej hej hej..
fan orkar aldrig skriva längre...as tråkigt haha.. men hmm...sommaren har väl börjat nu typ.. märks väl lite då och då...oftast märks det inte alls haha..
Var west coast riot och pier pressure i helgen i alla fall... ville gå på båda men hade inte råd med nåt av dem..men har en snäll man som hjälpte mig.....♥
så pier pressure blev det i alla fall... hel cp dag verkligen.. panik attack när vi kom in på festivalen...men de var skönt att den e avklarad.. visste liksom att den skulle komma nån jävla gång.
Men fick se 30 seconds och Paramore sen och träffa samantha cicci tina och linda...och de gjorde dagen 1000 ggr bättre..

sen har de varit lite slappa dagar.. och igår åkte jag och solade me cicci i rävlanda..sen hem till syster och fick leka massa med småbarnen haha.. Är helt jävla SLUT efter 1 dag...waaa...men jag har världens sötaste systerdotter...är helt såld haha..
och nu är jag hemma i mölnlycke en snabbis igen...packa o grejer...sen får jag fan ångest när jag ser mig omkring..ligger lite grejer här o var...o anna ska ha folk här..sen kollar jag på mitt bord där de ligger ett jävla berg av fakturor och massa papper från försäkringskassan...blöö...

och på fredag e det midsommar..får hoppas den blir bättre än förra året..och att den fortsätter med det resten av sommaren hösten vintern livet...
jeje...får la röra på mig nu om jag ska bli klar nån gång..
pöss


Kommentarer
Postat av: Angie

Haha Em uppdatera bloggen bättre ;P . Å skins är riktigt grym faktiskt men helt psyko serie ju :P



Pussssss

2010-10-08 @ 12:25:32
URL: http://angelicataylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0