Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Walk Away From The Sun

Nuu är klockan så där äckligt mycket IGEN... va fan händer...
Men idag har jag jobbat...till tolv.. så 9 härliga stressiga timmar.. inte hela tiden men de small TOTALT...fast vi inte trodde de skulle komma nåt folk alls typ..
kom typ 25 pers i ett sällskap... o samtidigt kom de säkert 15 pers till som satt lite här o var.. och jag var själv! Blev panik ringa elias haha.. men de gick bra tillslut =) var bara så uppskruvad när jag kom hem som vanligt...

försökt lyssna på lite lugn musik nu o tagga ner men de går inte... sov brutalt dåligt inatt dessutom... vaknade varannan timma av att alla ställningar var obekväma..eller att jag fick sms av massa företag.. telefonen ringde....o piggnade till en stund.. sen somna..vakna,.somna... hela tiden.

imon ska jag fixa lite hemma.. sen förhoppningsvis in o fika eller nåt med samantha i stan innan min man kommer hem...vet ju fan inte när.. jobbbbbigt...får väl gå upp lite tidigare så jag hinner med allt..

håller förresten på att spara ner massa bilder från bilddagboken... min data har ju krashat så många gånger så har nästan inga kvar... tur man la upp så jävla mycket bilder där haha...

såå här har vi lite fina minnen..











Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 17:53:25
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: vivvi

Jävla snygg blogg!:-)

2012-05-31 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0